lunedì 17 maggio 2010

DNA

Su Facebook 17.05.10

Alessandro Barsacchi astazi am fost la DNA .... sa stie toata lumea ca sunt infractor !!!!!!!!!!!!!!!!!
2 ore fa · Commenta · Mi piace
A Cristina Crys, Adriana Alfonso e altri 2 piace questo elemento.

Carmen Plesea Daca nu vorbesti... Ti-l dadeam pe Fernando de la Caransebes sa mearga cu tine...
2 ore fa ·

Irina Hutanu si ti-a placut???
2 ore fa ·

Ioana Murgeanu hai lasa glumele......n-ai tu fata de infractor,poate te cerceteaza ptr.ca ai furat inima IOANEI.P......:)))))))
2 ore fa ·

Alessandro Barsacchi imi a placut foarte mult ... si miecuri mai merg ...... dar vreo sa aduc pe Fernando !!!!!! Stiam Carmen ca tu nu me lasai singur ..... merci mult !!!!!!!!!!!!!! Cu el o sa le rezolv pe tuote !!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 ore fa ·

Catalina Juncu :)
2 ore fa ·

Gratiela Manescu bv...e frumos pe la DNA :)
circa un'ora fa ·

Alessandro Barsacchi grazie grazie
circa un'ora fa ·

Cristina Crys ti-a dat mandat de arestare????
circa un'ora fa ·

Catalina Juncu sincer eu cand aud de aceasta institutie nu prea imi vine nici sa zambesc
circa un'ora fa ·

Alessandro Barsacchi deocandata nu .... dar urmeaza .... sa nu ma uitati va rog !!!!!!!!!!!!!!!!!!! sa va ganditi la mine cand o sa fiu inchis ..... singur fara mancare fara nimic ......
circa un'ora fa ·

Alessandro Barsacchi Catalina ... nici mie nu imi vine sa zambesc ....dar stiu ca nu am probleme .... da ca ma chiamat .... asta este ..... nu am ce sa fac ..... merg si rezolv problema ....
circa un'ora fa ·

Catalina Juncu atunci e ok...iti doresc bafta sa se finalizeze repede si nu in stilul caracteristic al DNA-ului
circa un'ora fa ·

Alessandro Barsacchi merci mult
Ieri alle 21.05 ·

Beatrice Preda dragule...eu sunt avocat...te pot ajuta cu ceva?
6 ore fa ·

Zugravel Elena si eu la fel....
2 ore fa ·

Alessandro Barsacchi Beatrice merci mult ... sper sa nu am nevoie de tine acolo ....
32 minuti fa ·

Alessandro Barsacchi Elena ... mamma mia !!!!!!!!!!!
31 minuti fa ·

Nessun commento: