mercoledì 26 maggio 2010

Gogu

26.06.75

In seara asta am plecat afara sa beao o cafea si am stat pe o banca.
Dupa 5 minute a venit un domn si ma cerut voie sa sta langa mine pe banca.
A spus ca sa chiama Gogu si a inceput sa imi povesteasca ceva .....
Imi a dat seama cat de mult sufera omu asta .....
Perche' se Dio e' cosi buono come si dice ha fatto un mondo pieno di persone che soffrono ???!!!



A Joanna Negrescu e Ioana Murgeanu piace questo elemento.

Ioana Murgeanu suparat rau nea'Gogu....a baut,ce sa faca si el pe criza asta....dar chiar tu ai filmat asta?????
giovedì alle 1.39 ·

Alessandro Barsacchi da ... de ce ?
giovedì alle 1.40 ·

Ioana Murgeanu asa te-am intrebat...intr-adevar nea 'Gogu avea el ceva pe suflet,ca dealtfel toti romanii acum mai mult ca niciodata....:((((
giovedì alle 1.43 ·

Anca Pop brilliant little episode. Imi aduce aminte de Napoli.
giovedì alle 2.27 ·

Gabriele Magrini profondo!!!!!!!!!!!!
giovedì alle 10.29 ·

Alessandro Barsacchi Gabriele.... Incece di stare su fb vieni al Real .... :)))) ti aspetto
giovedì alle 10.45 ·

Joanna Negrescu misto filmarea... esti cateodata (destul de des) genial :)
giovedì alle 16.09 ·

Gabriele Magrini troppo tare!!!
giovedì alle 16.28 ·

Cristina Crys :)))))
giovedì alle 17.45 ·

Florina Mihai poveretto nea gogu!!!!!!!!!come lui ci sono tanti che fanno veramente penna!!!!!!!
giovedì alle 22.49 ·

Nessun commento: