lunedì 17 maggio 2010

Momenti

Alessandro Barsacchi sunt momente in care simt ca nu mai existe nicio speranta .........
12 maggio alle ore 22.26 · Commenta · Mi piace
A Oana Lis, Oana Babs e altri 2 piace questo elemento.

Ioana Murgeanu nu esti singurul din pacate...:(((
12 maggio alle ore 22.28 ·

Melania Andreea Bot adevarat,cred ca a fiecare din noi i se intampla...
12 maggio alle ore 22.30 ·

Beatrice Preda Aseazate pe spate...asa cum stai in foto. inchide ochii si masoara - ti fiinta, unde incepi si unde te termini, cine esti si ce esti, cat poti si ce poti, si mai ales: CE VREI. Apoi deschide ochii...atunci vei vedea ca te vei bucura pentru simplul fapt ca mai vezi inca o data soarele...altii nu au acesta fericire, dragul meu...
12 maggio alle ore 22.43 ·

Alessandro Barsacchi merci Beatrice .....
12 maggio alle ore 22.45 ·

Beatrice Preda exercitiu de imaginatie: inchide ochii si incearca sa te descurci in viata, in bezna, pentru o ora....atunci" vei vedea"...
12 maggio alle ore 22.47 ·

Alessandro Barsacchi gata ... gata ... agiunge .... am inteles .... merci mult .... dar uffffffffff ce greo este uneori !!!!!!!!!!!!!!!
12 maggio alle ore 22.50 ·

Beatrice Preda doare al dracului de rau! STIU!
12 maggio alle ore 22.51 ·

Ioana Murgeanu eheee,Beatrice ce frumos suna,dar din pacate cand revenim la realitatea cruda,ce facem???? o luam de la capat cu exercitiul de imginatie?????iti trebuie forta atunci cand esti jos cu moralul....:((((
12 maggio alle ore 22.51 ·

Beatrice Preda draga mea...eu am ajuns nu in iad...ci pe fundul iadului...ce solutie aveam? sa ma tarasc pana la prima groapa sau sa zbor...am ales sa zbor...asa soimanita...dar am alles sa zbor!
12 maggio alle ore 22.54 ·

Alessandro Barsacchi http://www.youtube.com/watch?v=FbiFopF1Zc0
12 maggio alle ore 23.04 ·

Beatrice Preda caro mio...
http://www.youtube.com/watch?v=zRJh6j0WqRw
12 maggio alle ore 23.06 ·

Nessun commento: