venerdì 11 dicembre 2009

Miss Press: una serata schifosa

09.12.09

Mercoledi sera sono andato ad un concorso in un club di Bucarest dove si e' svolto un concorso: Miss Press dove alcune giornaliste hanno dovuto indossare e sfilare con un vestito da sera e uno da sposa e poi hanno dovuto rispondere a delle domande poste dalla giuria. Inoltre hanno cantato 3 formazioni importanti: Anna Lesko, Ecstasy e Lavinia. Nella giuria molte persone conosciute: Ana Maria Prodan, Mihai Albu, Laurentiu Reghecampf, Mihaela Borcea, Cristian Ciocan, Andreea Banica, Lucian Mitrea, Oana Roman. Ho creduto che avrei passato una serata piacevole e divetente ed invece sono rimasto scioccato dalla invidia e cattiveria che e’ venuta fuori durante il concorso.
Per farvi capire vi pubblico una discussione su Facebook che hanno avuto un membro della giuria e una giornalista di una rivista : Star.


Nascondi
Oana Roman Aurelia Petrache: Aseara imi ziceai ca esti contemporana si colega cu ioana popescu si ti e rusine! Fara ca eu sa fi zis un cuvant despre acest subiect pana azi la capatos ai uitat ce ai zis nu?
16 ore fa • Commenta • Mi piace • Vedi botta e risposta

Aurelia Petrache
oana, nu ai inteles nimic...indiferent de ce cred eu (si da, mi-a fost rusine la miss press ca sunt ziarista si colega a ioanei) nu pot sa firm ca ea era beata pt ca nu am nici o dovada... si, culmea, nu ai inteles nimic din acea emisiune...eu am sustinut ca tu nu ai influentat votul, ca si eu as fi votat clasamentul exact asa cum a iesit, ca tu ai afirmat ca s-a deschis o sticla nu ca erau bete fetele, etc... la final m-au acuzat ca iti tin partea tie si claudiei balan... si, inca ceva, sincer habar am de ce m-am dus la acea emisiune...la final cred ca nimeni nu a inteles ce s-a vorbit acolo... dar, bag de seama ca sigur am reusit ceva sa ma cert cu tine...nu ca m-ar interesa, nu ca am fi prietene... dar e aiurea...
9 ore fa

Alessandro Barsacchi
ma scuzati ca ma introduc in discutia voastra dar intamplarea face ca noi sa fim amici pe facebook si ca la Miss Press eram si eu acolo. Seara mi-a placut foarte mult,am vazut ca multa lunme din public aplauda si se distra. in schimb am vazut si cativa membrii din juriu si cativa colegi ai fetelor de pe scena care se strambau in fel si chip si faceau misto de partcipante, dovedind numai rautate si parerea mea ca si un pic de invidie. mi-a fost scarba de mutrele pe care le faceau unii din invitati la adresa fetelor de pe scena si nu le-am inteles comportamentul. ce vreau eu sa spun este ca nu am nimic cu dumneavoastra, cu niciuna dintre dumneavoastra, din contra va respect foarte mult si sunteti doua persoane publice.
3 minuti fa • Elimina

Nessun commento: